Vanlige spørsmål

BESTILLINGER

Du kan kjøpe produktene våre på nettstedet vårt på https://strnordic.no/produkter, ringe oss på vårt  kundeservicenummer 99 59 55 99 (virkedager 9–17) eller sende en e-post til kundeservicen vår (kundeservice@strnordic.no).

Hvis nettleseren din tar deg til takk-siden når du har fylt ut bestillingsskjemaet, betyr det at bestillingen er mottatt. Du mottar en ordrebekreftelse på e-postadressen du oppga i skjemaet. Husk å sjekke søppelpostmappen hvis du ikke finner ordrebekreftelsen.

Du mottar en individuell ordrebekreftelse for hvert produkt du har bestilt.

Under vanlige omstendigheter sendes produktene ut innen to uker etter at du har lagt inn en bestilling. Hvis du ikke mottar produktet ditt i løpet av dette tidsvinduet, ber vi deg kontakte kundeservice på 99 59 55 99 – vi står til tjeneste på virkedager mellom klokken 9 og 17. Du kan også sende en e-post til kundeservicen vår på kundeservice@strnordic.no.

Du kan kontakte oss ved å ringe det kundeservicenummeret vårt 99 59 55 99 (virkedager 9–17) eller sende oss en e-post på kundeservice@strnordic.no.

Vi sender ut leveransene våre som brevpost (små pakker), som dessverre innebærer at du ikke kan spore forsendelsen din. Men hvis du ikke har mottatt produktet ditt innen to uker etter at du la inn bestillingen, må du ikke nøle med å kontakte kundeservice.

Vi ønsker å sende produktene på en mest mulig praktisk måte rett til kundens postkasse.

En faktura legges ved i forsendelsen for vanlige produkter. Du kan bruke denne fakturaen til å betale for produktet via nettbank.

Hvis du vil endre tidsrommet mellom leveranser, kan du ringe oss på kundeservicenummeret 99 59 55 99 (virkedager 9–17) eller sende kundeservicen vår en e-post på kundeservice@strnordic.no.

Du kan endre betalingsfristen på en faktura ved å kontakte kundeservice på kundeservice@strnordic.no eller tlf. 99 59 55 99 (virkedager 9–17).

Nei, det påløper ingen ytterligere fraktkostnader. Fraktprisen er inkludert i den endelige produktprisen.

Hvis produktet av en eller annen grunn ikke oppfyller behovene dine, kan du kansellere abonnementet når som helst ved å ringe det kundeservicenummeret vårt 99 59 55 99 (virkedager 9–17) eller sende oss en e-post på kundeservice@strnordic.no. Husk å kansellere abonnementet ditt 10 dager før neste utsendingsdato hvis du ønsker at kanselleringen skal gjelde for den neste forsendelsen. Du finner neste utsendingsdato på den forrige fakturaen din. Merk at hvis du kansellerer bestillingen din via e-post, blir abonnementet ditt avsluttet etter at vi har behandlet e-posten din.

Du kan returnere produkter som er ubrukte, uåpnede og kan selges på nytt, innen 14 dager etter at du har kansellert bestillingen din. Du har rett til å kansellere bestillingen innen 14 dager. Avkjølingsperioden begynner når kunden mottar produktet. Alle returnerte produkter må være ubrukte. Ved en eventuell reklamasjon ber vi deg kontakte kundeservicen vår. De håndterer hver retur på individuell basis: send en e-post til kundeservice@strnordic.no eller ring kundeservicenummeret: 99 59 55 99 (virkedager 9–17).

Ja, kunden må dekke kostnaden for å returnere produktet.

Hvis du alt har betalt fakturaen, men ønsker å returnere produktet, blir du refundert ved å kontakte kundeservicen vår via e-post på kundeservice@strnordic.no eller ved å ringe vår kundeservice på 99 59 55 99 (virkedager 9–17). Vær forberedt på å oppgi bankkontonummeret ditt, slik at vi kan utstede refusjonen via samme metode som du brukte til betalingen.

GENERELT

Anmeldelser er bekreftet å være fra kunder som har kjøpt produktene våre. De har blitt mottatt direkte fra kunder gjennom vår kundeservice eller fra kunder som svarer på tilfredshetsundersøkelser. Med noen av våre nye produkter hender det at vi spør noen produkttestere om å gi ærlig tilbakemelding på produktet. Produkttestere er ikke forpliktet til å gi positive tilbakemeldinger i bytte mot å teste produktet.

Produktanmeldelser blir bedt om på e-post fra kunder som har bestilt produktet. Vi kan derfor være sikre på at produktanmeldelsen kommer fra en kunde. I tillegg kan vi motta generell tilbakemelding om produktet via e-post til kundeservicen vår, hvor det bekreftes om vedkommende faktisk er en kunde.